چه کسی میگوید گرانی شده است؟


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



____________________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$$ یه روز بهم گفت: «می‌خوام باهات دوست باشم؛آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام» بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام» یه روز دیگه بهم گفت: «می‌خوام تا ابدباهات بمونم؛ آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام» بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می‌دونم فكر خوبیه.من هم خیلی تنهام» یه روز دیگه گفت: «می‌خوام برم یه جای دور، جایی كه هیچ مزاحمی نباشه بعد كه همه چیز روبراه شد تو هم بیا آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام» بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام» یه روز تو نامه‌ش نوشت: «من اینجا یه دوست پیدا كردم آخه می‌دونی؟من اینجا خیلی تنهام» براش یه لبخند كشیدم وزیرش نوشتم: «آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام» یه روز یه نامه نوشت و توش نوشت: «من قراره اینجا با این دوستم تا ابد زندگی كنم آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام» براش یه لبخند كشیدم و زیرش نوشتم: «آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام» حالا دیگه اون تنها نیست و من از این بابت خیلی خوشحالم و چیزی که بیشتر خوشحالم می کنه اینه که نمی دونه (من هنوز هم خیلی تنهام)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ♥عشـــــ♥ــــق♥ و آدرس loveam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 352
بازدید کل : 21312
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 265
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 49
:: کل نظرات : 265

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 39
:: بازدید ماه : 352
:: بازدید سال : 1261
:: بازدید کلی : 21312

RSS

Powered By
loxblog.Com

چه کسی میگوید گرانی شده است؟
جمعه 26 دی 1393 ساعت 19:6 | بازدید : 1431 | نوشته ‌شده به دست ali 007 | ( نظرات )




|
امتیاز مطلب : 130
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
.............. در تاریخ : 1393/11/18/6 - - گفته است :
خیلی اشغالین

<-CommentGAvator->
معصوم در تاریخ : 1393/11/17/5 - - گفته است :

اینم شماره های علیرضاست
xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx
اینم ادرس وبش
Loveam.loxblog.com

بهش خبر بدین اگه واسم اتفاقی افتاد
از اینجا شمارتو ادرستو گرفتم این بود داستان این یه ماه خانم رستمیان ازت نمیخوام باهاش باشی اگه دقت کنی خیلی تو رابطتون سعی داشتم جداتون کنم میدونستم چه ادمی هستیو تهش میشه همین هرچی باشه من دوسال ازش بزرگترم خواستم بدونی ضربه ایی که بهش زدی خییییییییلیییییییییییییییییییی یییی کاری بود،طوری که با ی دیوونه فرقی نداره علی اقا حرف مامانت بسش نبود که تو باید این کارو باش میکردی تا تلافی شه؟اگه اون شکوندتت تو تیکه تیکش کردی.ولی موندم اون دوست اشغال من بهت میگه مرد موندم تو چه مردی هستی که.....فقط اینو فراموش نکن که دوستت خواهد داشت مثل ی دیوونه روانی


پاسخ: اول سلام اول میگی بهش خبر بدین اگه واسم اتفاقی افتاد بعد میگی دوستشم؟ اینو بیخیال خوب پس تو هم تو جدایی نقش داشتی من چه ادمی ام هان؟ من نمیگم اشتباه نکردم اره ولی اون خیلی بیشتر از من اشتباه کرد شاید اشتباه من این بود ک زیادی مهربون بودم چشمم رو روی همه چی بستم و فقط اونو دیدم شنیدی میگه وقتی دلی رو میشکونی برو کنار تا تیکه هاش زخمیت نکنه؟ من چند بار بهش گفتم جدا شیم بعد قضیه مهدی خودش اصرار به موندن داشت بعد خانوم x اون همه چی رو به من دروغ گفت اول رابطه هم بهش گفتم که از دروغ متنفرم شاید تو بزرگتر باشی ولی خانوم بزرگی به عقل است ن به سال زمانی که اون منو ول کرد چی من با یه دیوونه فرق داشتم؟ خانوم هر وقت خواستی از راه رفتن کسی ایراد بگیری اول سعی کن با کفشاش راه بری


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: